Saturday, June 13, 2009

# Stress #

Owhhh...im sooo stressed out...... tak tau nak buang kat mane stress nie...... seriously....... kalo laa bleh buang and then act macam biase...huhh best tak terkata... but sorry to those yang terase when im on stress.. takleh nak buat ape..nak paksa myself happy?? owhh i couldnt.....i wish i could.....

i lost all my certificates ....... can u imagine??????????????? ergghhhh..... it's all about my achievement..."my life" kat dalam file tu.. and im so clumsy stupid to lose it..... tak tau mane letak... damnnn.....!!!*#(*!^&#@&@&*@^#&@*#@)(**..........cemane nieeeeeeeeeeee????

the final interview is on Tuesday.... but i couldnt find my certs..... dah puas cari..dah habes nangessss.....arrgghhhh....takder sapeee paham skang nie..sumerrr dok pot pet pot pet pot pet...then suh i jgn stress... how???????????????????????????????? erghhh....

nak lari pi timbuktu ah........ bawa diri.... huh.........................

masuk lam kotak......hohohoohohoh... gggrrrrrrr.....wish me luck eh u guys..........!!! because i need tonneesss and tonnnesss of lucks right now..................




No comments: