Showing posts with label farewell. Show all posts
Showing posts with label farewell. Show all posts

Sunday, August 9, 2009

# Farewell Jepung #

Kejadian berlaku??? 2 minggu lepas...ahhahahahahaha..basi pon basi laaa.... asalkan blog ni nampak cam HIDUP sket...even cam dah nyawa2 ikan jer kan.... ntah ader orang bace lg ker tak nie.. kalo takder pon....i PAKSA kakak2 hangkat ku bace....ngehngehnghengeh...(ader laa naik 4-5 hits kan.....teettt...)....sadis giler...huhuuhuh

mase masuk2 keje jer ari tu... dorang tanye pasal farewelll dinner for our GM... loh ...i masuk dier nak blah dah... nak balik ke negara asal nyer dah....Imamura San....budak2 ni panggil Bapak laa Daddy laa sebab dier sangat baik kot... i pernah communicate dgn dier ader laa 5 saat untuk ader laa 2-3 kali.....itu pon sebab nak amik CHOP.....al maklum laah..segala benda pon nak berchop kat sini.. saborr jer laaa...so i pon konon nak baik2 ngan sumer senior kan.. so i joined in laa the dinner....hikss....

since Imamura San nak retired dah.. so they organize a farewell party for him...bukan farewell jer..welcoming the new members pon masuk skali..(owh tak termasuk i yer... padahal dah berangan2 dah dorang nak sambut sempena i masuk kann..... muahaha..)..padahal nak welcoming the new japanese members la pulakkk.....our new GM..Kageyama San.... welcome to Malaysia!! haittt......itu jer laaa yang den tauu.. yang lain.... kedaungg....

Imamura-San...sporting habess..sedapppp dier nyanyi lagu jepun....

Dinner starts at 7.15..tapi orang kate..Japanese menepati mase... eiiii eloooo..hampehh tauu.... tunggu dorang nyer pasal.... dinner started at 8.30 kesudahannyeee..bayangkann..brape lameee kitorang nunggu.....jepung2 nie..eiskk... mungkin dorang dha terpengaruh dgn budaya kita kottt.. JANJI MELAYU.....ahhaahhaa..padan mukeeeee.....

this is our Manager....Teh-San....tak tau nape..tapi ske tgk muke dier..cam comel....tetttttt...

after the speech..chong cheng chong cheng..kitorang tak sabar nak makan.... so makan dgn lahap nyer... eh eh..cooppp...i luper nak bgtau venue eh... erm..kat Grand Paragon JB... wahh... hotel baru dorang kate.... the food was so so laaaa....tak tangkap gambar food plak..sebab..kang korang ingat..blog nie..blog jalan2 carik makan.. ahhahha..nan ado maknenyeeee laa ......

ni table org2 Jepung niee... perghh...dorang punyer mabuk malam tuuu... eisk eisk eisk.. cam tak sangka lah...tu adalah dorang kalo nak tgk personaliti dorang kat opis kan.... lain gilerrr......

heee..ni Mr Lee.. of of the team leaders... i like the way he does his works.... smart and cepat and...veryyyy the details!!....(hai LEE!! im promoting u in my blog...ahhaahha..)


yang joined in pon dak2 department kitorang jugak..as u can see... ramai chinese... so malam tu..karaoke pon chong cheng chong cheng..layankan ajeee....huuhuhuhu


uiiiii..aper cium2 perut niee???? muahahahhaa...

After makan 1 course... terus ader game... perghh game ngarut2 tol dorang buat..... haa spt diatas..suke ati ko nak cium orang tu tang manee..ngeri tak ngeriii??? owhh i sangat ngeri Tengok dorang ok....

haaa amik koo..over takkkk si Jepun nieee?dah cam party gay plakkk wa tengokk...

Cium bontot pon ader ok..... *nanges*

astagaa....anak saper laaa 2 orang yang bercium nieee??? ......tteeeettttttt....

huishh game niii paling takleh blahhh.... sangat 18SX ok.... tak sanggup aku nengokkk..(tapi tgk gak...hoohooh..)

Pergh sakit perut...gelak tgk aksi2 yang tak leh blahhh..... huishh...rosak mate malam tuuu.... haaa meh meh i nak kenal kan my opismate yang giler lagi giler..ahhahaa..mati laa kalo dorang baceee kannnn........

Ni Hairil..senior kat UIA rupenyeee... tuh konon nak makan buntot ayam... ader berani ker bangg????? mulut ko dah becok cenggitu..ko makan buntot ayam ...dah jadik aper plak.... eisk eisk eisk....i satu team dgn dier (mechanical)..so kire my senior jugak aa niee...yer...sila beri tunjuk ajar...Haittt....hoohhoh...(asyik2 haitt..tu jer laa tauu..)

haaa dak kecik tu anak our AM....hahah kena laa baik2 kannn dgn anak dier......teetttttttt....

ehhh..ader tiup2 lilin lak... bday boy rupenyeeee si Hairil malam tuuu... tapi membazirrr jerrrr tong2 bayar kek tauuuuu!!!!! nyampahh..dan kek tu adalah nampak sangat sedapp....(TT)

haaaa tgkkk?? aper hasilnyeeeee... perrgh..tak pasal2 kene tekup muke dalam kekk......siannn Hairil....ahaha..padan muke koooo!!!

eh eh...niiii member baru kat department i.......ahhahaaha

on the left is Alice and on the right side is Muz....dua2 pon giler sengal...... Alice dok seblah i.. memule kenal nampak cam ala sombong garang.. tapi skangg...astagaa..sengal gak minah ni upenyeerrrr.....and Muz is one good teacher.. slalu tak paham..dier aa jadi mangsa i suh ajar..... hohooh.... mekasihhhhhh!!!!!arigato!!

eh eh..nampak zana takkkk?? ahhaa..dier terselit2 di situu.... dier jadik MC okkkk malam tuu.. ppeeewwiitttt!!!!

geng2 haluan kiri ....(owh bee..ingat bee sorang jer ader geng haluan kiri?? kitorang pon ader laaaaa..)...hohoohh..opss..mati laaa kalo boss bace kan.. haluan kiri kemende plak nieee kan...eh eh takder paper la boss...kitorang pekerja yang rajin lagi berdedikasi.....
(tiap2 pagi nyanyi ngan berikrar...giler tak dedikasi???)

MC yang kepenatan....... siannn MC...after dinner pon kene layan Jepung2 tu lagi.......

Owh this one happy lady was sooooo happy through that weekend.....sebab... after dinner...terussss gi DATING!!!... ngeh ngeh ngeh..coz on that time.. Bojeng was here in JB!!!!!...teeetttttttttttttttttttttt...


Thursday, April 30, 2009

# Farewell at MUG CAFE SEREMBAN 2 #

Korang kan..kalo ader org nak berenti kat opis korang..KOMPOM ader wat Farewell lunch kee dinner kee high tea kee karaokee kee..(ehh adoooo??)... in my department niee.... one of our colleagues dah nak blah dah..aterrr contractnyer udah abesss...... terpakse laa pergi mengangkat kaki.....so ari ni is her last day..but this lunch was on last Friday....hiks..hegeh2 kan i mengupdate.. hu haaaaaa....!!!


We had our lunch at this cafe.... dkt Seremban 2.. owh i sangat laa tak tau kewujudan kedai2 makan yang sodap kat Seremban nie walaupon dah hampir 23 thn dok kt Seremban kannn... (aterrr...tak kuar umah sangat..cehh....budget anak dara yang ayu gituu laa tak merayau kan...hiks...)....SILA KAGUM!!!

Kenapeee ader banyak mugggg???

dah katenyeee MUG CAFE..harus laaa letak MUG..takkan letak glass plakk..dah jadik GLASS cafe lak kann.....

ni kakak sedepartment ngan i...so nak ngumpat nak gossip..nak kacau...wakakkaa..dier laa jadik mangsa i.....

This is my manager...... wallaaaa...kepale sempoiii......and manje tau dier nie...coz he's the only son....
(slambee kan menceceh pasal boss coz confident habesss dier tak bace blog i kaann....) muahahahaa..


Di atas tuh sumerr my colleagues.....sape nyer farewell niee?? ni dak GEETHA tuh laaa yang pakai baju biru ituu..dan tak mungkin laa yang pakai baju merah mahu pon hitam kan.......:b

What we ordered????

Kak Intan punyer...sphagetti bolognese...

fish n chip.....alaa normal...hikss..masak sendiri pon bolehhh....wahhhhhhhhh!!!

this is mine..Salmon Black Pepper...sedappp wehhhh!!!........

Then ucapan seperti biaser....n bagi hadiah.....i pon tak tau aper hadiahnyer..tau datang makan jeeee....tau2 department ader bagi hadiah kat dier.... muahahaha..

sukeeee nyer ko nak berenti kan Geethaa.....

Geetha with her new accessories...... Ear rings, necklace ngan Bracelet....dan dann jadi model cam ala habib jewels....


Wish u all the best in future babe!!!!!!!


ok NEXTTT?? sapeee nyer farewell lak....wakakka..leh makan2 lagi..... cam chii je kan...muaakakaka.... ptg niee ader lagi 2nd round farewell..boleh??? brape banyak farewell daaaaaaaaaaaaaaa........