Thursday, January 22, 2009

eNtrY upDatE frOm mR. boJenG..

hurm...know me??? haha...yang sebetolnye ni bukan Diana_k la yang taip ni...ni mr.bojeng die...so td call die...die ngs2 la kate xde sape nk bace blog die ni sebab die tak updata pape...so die soh mr.bojeng die ni tolong...so mende xsusah kan...tolong jek la...hehehe...pastu aku ckp la..."nk update cte pe ni yang???" die jawab.."pape je yang..."....haha...peluang ni beb...wakakaka...

nk cte sket...gmbr xde la...gmbr bnyk kt nset die...ok la...kite mulekan cte ari selase k...sbb ari isnin mcm xde pape jadi...hahaha...so tuesday...die ni kan nk start kontrak keje die...so kene la die ni pegi training dulu 3 hari...rabu, khamis, n jumaat...so...die tinggal kt puncak jalil la with anyah n auntie julie die...heheh...aku baru je kenal ngn dorang ni ari sabtu lepas...wekekeke...ok la...ari ni plak perut aku meragam...sakit sgt la...pastu aku tak mintak die datang...tp die offer nk teman aku kan...so takkan nk tolak kan..hehehe...ok je...peluang nk bercinta...haha...ok...die awal2 dah sound "kedai nasi ayam tu bukak ke yang?" haha..makan dulu yang die ingt..hehe...ye la..lapa kate nye..aku paham je la...so aku tibai la pil2 yang patut tuk release kan perut aku ni...so dah petang die sampai...nk g klinik..tp aku malas...coz...aku rase perut nidah cam ok..tp sampai skang ni cam kurang selesa sket..nape ntah...so pas makan tu...take our time together la cam biase..hehehe..g cari tempat makan lain...jmp oldtown..hurm..makan lagi...haa...kt oldtown ni kitorang jmp "ip man" malaysia...dgn gaye cool...ckp"two"...haha..tp yang sampai nye one...mau aku karate tengkuk die...so ok la...blk tdo...lotih la katekan??? tdo ke??? ntah la...ahahahaha

ok...ni nk cte pasal rabu plak...hurm...die start nk masuk opis arini...kecoh2 gak nk cari tempat parking...at last park kt sebelah time square tu..n amik monorail g tempat keje die...ok la...time kuar kete tu tak dgr ko bunyik tett....bunyi ape tu??? haa..sile bace sampai abis part ni...hahaha...g keje first time la katekan...excited tu mmg excited la kan...dari pade kul 8 pagi tu...hurm...layan tea break...lunch..pastu tea break lagi...ha..sampai la 540 petang...bunyi tettt tu ade lagi tu...tp sebab die ni jauh dari kete kan..kompom la x dgr...hahaha...pastu g kt kete...ha...cucuk kunci...takk takk takk...tu je la bunyi yang ade kot time tu...spark api takde...sebab????? ha...bunyi tett td tu la bunyi sign klu tarik kunci kete lampu tak tutup...
ish ish ...dari pagi sampai petang lampu kete tu tak tutup...maka habis la simpanan tenaga bateri kereta tersebut...so...menjadi responsible la kan..tuk menolong gufren terchenta aku ni...so..blk keje...xsempat letak bontot pon...trus drive g kat die...otw tu g cari jumper plak...haha..nasib baik jumpe....so...aku pon sampai...mmg nazak kete tu time tu...dan time tu la...terbocor segala isi dlm enjin aku depan mate die...halamak....hahaha...connect jumper...n start...so...selamat dah...hehee...pastu kitorang g diner..aku dgn suar pendek nye...pakai pagoda je selambe..haha...belasah la..awek aku kt sebelah je..ape ade hal...hehehe...so makan kt mane...the very thai kot kedai tu.....ok la...7/10 di terima akal makanan nye...sile lah...time square ye...die treat aku kali ni la...sbb aku tolong die td...hehehe...kat sini gak la ade peristiwa sudu terbang...adoi...haha...nasib baik aku ni pon jenis sengal...so xde hal sgt la...aku pernah buat ayam terbang plak kt kfc...muke selambe je kutip balik ayam tu...hahaha...

penat nye...hahaha...xpe sikit lagi...ni cte arini plak..korang yang dok KL tu suggest sikit parking kt mane murah???? ni Diana_k ni nk parking kete g keje...memule parking kt mane tah...first hour RM3...next hour RM2....so mahal kate nye...n mmg mahal pon..pastu amik kete nk tukar tempat parking kt pavi...ha...ingt kan murah sket ke...tp saje cari pasal...same je rege parking tu...tp lagi satu hal die parking kt PAVi....so itu tempat larangan aku...ish ish...kompom la blk keje kang x balik trus...g merayau dulu dlm pavi tu...pastu kompom ade bawak paperbag kuar...ish ish...saje cari reason nk g pavi...so skang ni die tgh kt opis die tgh wat acessment pe tah...

sekian melaporkan...korang bace mmg lain la dari ape yang diana selalu tulis...sbb yang tulis ni bojeng...hehehe...assalamualaikum....

No comments: