Showing posts with label fasting. Show all posts
Showing posts with label fasting. Show all posts

Thursday, August 18, 2011

* Iftar at Riverside *


last weekend ader MATTA Fair kan... my dad as the org kuat harus la bertapa kat sane... alang2 bertapa kat sana..moh la kite pegi Jalan TAR borong tudung...... my mom sukee..dah downgrade tudung katenyee..skang my tudung harga rm5-rm15 jerr... ahhaha tepok tangannnnnnn!!!!!

uiii jalan TAR org n9 kate.. beghombik oranggg..... ramaiii giler.. time tu ujan lebat plak..kitorang naik lrt jer dr pwtc terus ke stsn bandaraya..wah mudahh.. pastu tak ramai sgt lak org nek lrt.... baguss.. dorang prefer nek kete stuck lam jem hujan2 tu lelame...tengok ke bawah sambil flip tudung... tak sampai 5 minit sampai dahhhhhhhhhh SOGO... eh SOGO... pon beghombikkk orangg.. ramai Masyaallahhh.. pastu terpaksa nak taknak beli payung kat sogo.... ader reger rm70...jadahnyer beli payung rm70..eisk... paling murah jumper rm35... ah sebatt..dari basah kuyop plak..

pastu melintas la kami nak ke Jalan TAR... guna payung time melintas jer..niceeee....pastu hujan dah renyai2... ppffttttttt.....

banyak ek tudung2 murah kt sini.....1st time laa misi g sini carik tudung..slalu teman orang carik kain laa baju laaa....uiii rm50 jer i dapat 8 jenis shawl..sukeeeeeeeeeeeeessss.... kalo tak..rm50 baru dapat selai tudung.. (T_T)

||Terus try shawl baruuuu..alasan tudung dah kuyupppp kene ujan..ngahaha...||


then dah abes membeli dan membelah purse mak..ehhhhh purse mak? ahahhahaaa terus ke pwtc.. dah reserved seats buka dekat rever side...nomnomnomnom

buffet spread dier banyakk...korang kene pandai carik makanan2 yang tersembunyi..hahaa..kalo tak..korang tak jumper..pasta..cempedak grg..pisang goreng...satay....

||Pasta dier sedap..tapi too much garlic... terus makan 2 suap jer..*padahal dah kenyang kann..*||

lepas tu booth soup dier..jgn pelik plak tgk sup dier kosong jerrr..sebab isi2 daging aper sumer dier asingkan dalam mangkuk.. dah laa mak i cam pelik.. "laaa dah abessss sup ehhh....(sambil cedok2 kuah sup).." padahal isi dier berterabu kat atas meja.... *exaggerate giler kan berterabur..ahaha*

||Ni laa sup dier.... sedappppppppppppppppppppppp....||

||Me and my mamaaaaa.....||

||Ehh encik tunang pon adoooooo.. :))||

||With my cik nora's family...||

||Ni starter...ehhh salah kan... start ni dulu..hahaa.. makan kurma sebijik jer dulu..pastu terus shoot p smayang....sbb pas smayang baru senang nak mentekedarah ...||

||My lifetime favorite...kambing golek2.... setaaaaaaaappp jugakkk....abes smayang laju2 siap lari2 anak ok p kt kambing nie..takot habes..ahhaha burok perangaii..||

||ni krg kene buat sendiri..ahhaa tapai ubi with sirap bandung..setappppp.. ader kot dulu i blog kan pasal tapai ubi ngan sirap bandung nie...tapai ubi ni mmg ader kt skitu..cume sirap bandung ni korang kene pi ABC nyer stsn... then letak sirap letak susu letak ice....uiiiii dappp!!! *bertakung air liur taip...*||

orang mmg penuh kt sini maybe sebab ader MATTA fair kot.......all in all.. buffet dier tidak mengecewakannnnN~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

this weekend nak p repeat lagikk~~~~ hooyeahhh~~~

Wednesday, August 3, 2011

* dah Raya *


Ehhh dah rayaaaaaa?? ngahahhaa.. untuk i laaa.... nasib baik sempat merasa puasa 2 hari... adehh.. baru abes 3 juzu' haaa... smalam nak ngabeskan sampai juzu' ke 4..tapi tak sempattt.. (T-T)..tetibee elok lepas smayang maghrib.. ha kooooooooooo... Raya plak hakuuu..... hurmm... redhaaaaaa....

weekend ni full lak tuu nak p berbuka kt luar.. dah super excited... ahad dkt dewan felda harus makanan melimpah2 ruah.. so kene laa pura2 puasaaaaa...:b

how's your puasa so far????? hopefully semua nyer istiqamah dalam menjalankan ibadah puasa yer.... :)

Monday, August 1, 2011

* Ahlan Wassahlan Ya Ramadhan *

Selamat berpuasa kepada semua ummat Islam dan semoga puasa kali ini di berkati dan memberi seribu pengertian kepada kite semua.... dan saya dgn rendah hati nak meminta ampun dan maaf kepada sesiap yang pernah saye sakitkan hati secare sengaaja *wink* dan secara tak sengaje tu kan.... maaf bebanyak yerr.....

ari ni Melaka cuti uolsssssssssss..jangan marahhh..tapi nanti korang yang tak cuti ari ni mesti cuti time nuzul Quran kannn.. pfftttt.. *wah dah bg betis nak pehaaaa...* kalo bleh sebulan tu nak 2-3 kali ader Public Holiday..boleh?? hikhikhik..

Ramadhan kali ni terase sayuuuu jerr.. lepas dgr pakcik baru umum puasa ari isnin.. terase macam..alahaiii.. sayuu semacammmm.. pastu p terawikh...sayu lagi.... teringat kepada rakan UIA i yang baru jer meninggal dunia about a week ago because of accident.... she didn't get the chance to feel the Ramadhan .... last year was her last...terase takot kejap.......................

nyawa tu..Tuhan boleh tarik biler2 dier suke..takder tangguh2..sesaat or 2 saat.... mase ni la bersyukur sangat kita diberi peluang untuk muhasabah diri dan mengukur kesilapan diri kita..dosa2 yang telah kita lakukan.... which is sooooooooooooooooooooooooooooooooooo banyak kan.. ngahhahaa... mengumpat dah satu hal nyer berguni2 dosa..tu dosa tetap pempuan tu..ngahaha.....so don't tell me laaa u ols tak pernah mengumpat...puiihhhhh..tipuusss... ;b

so smalam ari last melantak disiang hari bawak sampai ke malam.. makan daging rusa ader..sup tulang ader..rendang ayam pon ader..macam2 binatang la ader smalam kt kg my mom.. uii sodappp... so puasa nie ader banyak azam....

1) nak khatam Quran
- so ari ni cadangnyer nak habeskan juzuk 1 n 2.... (tapi bangun nyer kol 12 tengah hari...;b)

2) nak cukupkan terawikh 30 malam.
- tapi tgh bulan ni dah mule laa rompong...kerana sebab yang tak dapat dielakkan la kan... kalo leh sumbat jgn kuar..dah lame ku sumbattt..kuikuiuki

3) muhasabah diri
- wahhhhhhh..ni tak tahan nie... tapi insyaallah..nak la berubah menjadi insan lebih baikkk kan...

4) nak turun kgs and inches
- kehkehkeh... hopefully tercapai laaa azam nie...yang dah buat beberapa tahun yang lalu..tapi nan hadooooooo..

ok dah cukop laa 4..kang lelebih tak buat ponnn...hohhoho.. Selamat berpuasa yer!!! jangan nakal-nakalllll!!! :)


Thursday, October 16, 2008

Tiring day...


I just need some sleep..but 'til now i couldn't sleep... it's normal kan.. if u reach one level yg u tersangat laa letih+tension+risau+x cukop tidur=tak dapat nak tidur... ader ak macam tuh? ker i sorang jer?? eh cacat ke aku? abnormal? hoohohoks..

today puasa 6 lagik... 1 more day left...then complete laa puasa 6 syawal.... kalo tak puasa 4 syawal jer... boley?? hikss....biler dah abis 6 ....only 5 days left ah nak ganti puasa..oppss....banyak kan?? hihihks.. 11 hari ko tak puasa... yer laaa plus 3 days "terlantar" kt hospital kan....sian i kan nokkss...:)

ari ni buka puasa tekak rase cam org jepun plak...(statement org melayu lupa diri nieee..) so i ajak my roomate pi makan sushi (dier nie lg luper asal usul nie..lariikss)... sib baik dier ni hantu jepun kan....so kitorang decide nak gi sushi king ampang jer...dekat kan from uia dr nak p redah jem dkt damansara nuuhaaa....hiks..

then sampai2 sane nak carik parking..aduhaii...full giler babsss.... org Q punyer la sampai kt luar2... tgk2...sushi king have rm2 promotion tuh...makan sampai muntah.....sumer sushi costs u like rm2 only...wah..tak kire..gigih nieeeeee nak makan sushi gak...terusss meluncur laju p KLCC..boley? hiks..dgn jem nyer dgn hujannyer..sanggupppp....

then kt klcc...sushi king nyer pon penuh jugak...so we went to Sakae Sushi ah...kat floor atas tuh...we had to Q jugak coz full....but the q was not long as sushi king nyer q la..tuh mau kol 10 tak bukak2 pose lagik kann i nanti... then we ordered like hell tak ingat dunia...laporrrrr...

we ordered the same thing tenzaru soba ..then side order pon order jugakkk..dulikk...yg dkt conveyer tuh pon amik jugak...harkss...then main tekan2 jer mouse tuh...owh..dier tak touched screen ah mcm dkt pavillion ngan the curve....soooo out-dated ok....hiks...

me and my soba...

Ida and her soba...(ops cam kantoi jer berlakon amik my soba....ader 2 chopsticks kot...pecah lobang...hiks..)

tenzaru soba...if u can see...ader telur burung puyuh mentah dier letak kat atas soba itu ok....Tok Ti suka laa makan telur mentah2 ni kan..yekksss...

kasi close up sikit....yeks...

dah konyang....buurrrbbb..Alhamdulillah.....

then the dessert yang i nak TAKDER plak kt Sakae sini...erggghhh....panasss jerk.... then balik tuh singgah aaa kat Secret Recipe Melati beli cake..i tried this cake...apple crumble cheese cake..yummmyyy gak aaaa....


tomorrow ader Engineering Annual Grand Dinner (AGD) dekat Armada Hotel..kt PJ kan????tepi federal tuh eh??? saye org kampung..tak tau...hak hak hakk.. then we need to bring gift sebab ader exchange gift session plak...nak tau i beli aperr?? hahahaha...ill blog it out later..saper yg dapat my gift tu.....bersyukur la aper yg ader...hiks....

Sunday, September 28, 2008

IFTAR di kampung...

Ari ni buka pose kat kg Beranang...my mom's side..menu nyer ader macam2... tapi paling best menuuuu Siput Sedut masak lomak cili api ngan Udang Godang (besar) giler masak steam...hiks...soodaappp...sambil menjilat segala jari yang ader...opsss...hiks...

ops...pelik kan? seketui jer tinggal...hoohho..yg lain dah losap masuk kat lam porut masing2.... bosar gilos udang niee......but very fresh and sweet gituh.....

uishhh sronok menyedut2 siput niee....sedappp sangat.... leh buat cam snack jerk nie... tgk tv sambil menyedut....boley?? (ops..ayat cam leh timbulkan kontroversi kan....opss..larrrikk..)

banyak lagik lauk len..tapi maleh nk tangkap sebab tgh asyik menyedut kay.....hihihi.. eh dah laa citer sedut menyedut nie kan..huhuhu.....kay....sambung wat kuih.....lihat ler hasilnya di next entry... :)

Friday, September 26, 2008

mmmbbeeeeekkkkk.....

hah....hamikk ko..mengembeekkk katenyer.... hihihihik.. serious u all... i abis buke tadik mengembekkk ngemmbeekk ngan my frenss..... from my previous entry kan i ckp nak pi makan kat Al Marjan KLCC... dah laa i sampai lambat.. around 7.15..wah tak buke lagik..buker telan air liur jer boleh??? amir and naja dah sampai...n dorang dah start melantak dah....

after i parked my car..i went straight to surau nak maghrib dulu.. then baru bleh melantak dgn senang hatinyer kannn.... i tot tak ramai kt surau..ramaii jugee org...aiyoo... perut dah bunyi2 gendang zapin versi rock dah niee... after prayer..baru naik.... amir dah calling2 dah risau agaknye..ye ke amir?? ekekekke...

then i tgk the buffet... waaaaaahhh.... lamb...chicken...lamb...chiken...lamb..chicken..lamb lagik.. then chicken jugaaa... ader laa satu....fish and chips...yg lainn sssuuummerrr lamb ngan chicken...nasik pon masak dlm kambing jugeeee....tak ngeemmmbbeekkk ko?? huk huk...

sib baik laaa i ni lamb fan....kalo tak..nan ado den nak makan kat Al-Marjan tuh... huiiihhh..fattening u all.. i wonder laa how Arabs sumer badan SEMANGAT kann.... minyak sapi bagai... the desserts pon adoi laa..manis Ya Allah... tapi bedal jer sudah... 1 paxx pon dah cost rm70 kot... if u guys suke lamb..bleh laa pi sini.... aper jenis menu kambing pon ader.. then leh laa ngembekk ngemmmbek pastuh...*pengsan jap*

1st round... lamb stew...nasik kambing...roasted lamb....ader seketul ayam...hikss..amikkkk ..almost sumer kambing...


2nd round.... lamb aper tah...dah lost dah...tapi sumer lamb laa... and the kebab was awesome aa...mmbeekkk...

jap gi nak ready mengembekk nie...

amir with his ribena......me with my lamb...yummmyyy...mmbbeekkk...kan...hiks..

wah nih amik roti cicah2 dgn benda2 tuh...tatau laa aper tapi sedapp laa..masam2 sket ader...manis2 ader..sumer ader laa gamaknyerr......

the desserts.... the yellow color tuh dalam glass tuh rase dier cam air freshener ....yekkk sket aaa...

After the IFTAR....hurmmm we hang around kt klcc tuh..tatau nak wat aper...i went to Pedder Red..wah ..ader kasut and sandle yang best...color purplee pun ader..i likeee.... ops..nanti laa kene bawak banker...hihihihih.....then amir nak ice cream... so we went to Haagen-Dasz... amir ordered the waffle and me and naja shared brownies...tak larat laa nak makan sorangg...... perut dah penuh ngan kambing..so leh muat sket2 jer lagik brownies and the ice-cream..hiks...

Waffle with vanilla ice-cream... heaveennnn....!!
Brownies with the ice-creamm...urrghhhh best giler...melted choc..sluurpp....

amir enjoying his waffle...

we shared the brownies....tuh pon susah nak abiss.....

ops..licin.....(susah nak abis katenyeee...lariikk...)

then dah 10 o'clock...kene balik..nanti kene bambu dgn my nenek or my mum kt kg..hiks... owhh...my mum called ptg tadik and she said she's gonna berbuke at my kg at Beranang.... so...i pon kene singgah kg la from kl..dekat jer......

i used smart tunnel..coz after jln tun razak cam ala2 jem jerk.. wah lengang....sukee...

Perut sangat kenyang......kambing tgh berlari2 kat lam perut niee...... hihihiiks... pasni sebulan tanak makan kambing dahh..(sebulan katenyeeee....yo ko???) hiksss....kay nak kembali mengemmbekkk.....bbeekkk...

Selamat Pulang ke Kampung!!!!! i dah kt kg!! jgn jeleesss...hihihihihihih... (ops..kg dkt jer bleh la berlagak kan...huhuhuh)

p/s: thank u najaaaaa!!!.....hik hik hik.... the earliest bday celebration ever....

Raya mode

Sumer orang dah balik kg ke?? owh ader lagik yang bekerja rupenyer...siannye laaahhaaii.... tapi cam majority start cuti on tuesday yer?? hiks... keje ala2 terpakse la kan gitu.... kompem boss dah cuti awal2 kan.....hiks...tinggal org2 bwhannyer jer laa countdown nak cuti raya....

banyak ke beli baju raya? i ader laaa sikit ....hiks... beg jer tak beli nie...eish cemane nak matching ngan kasut niee..adoi...nak carik color silver niee... nmpk dkt nine west ari tuh...tapi tak angkat la plak ari tuh... nak tgk kat charles and keith kak red...tak smpt plak lagik..hihih.. takper...weekend ader lagik...kene ajak "banker" pergi...opss..sape banker i tuh??? ehehe..tak lain tak bukan my beloved hot mama laaa...hihiihih...

as im writing this..im still stuck inuia.... sunyi sepi je uia nie haa..sumer dah balik.. tinggal org2 jauh yg ticket nyer besok pagi je tak balik2 lagik.. i yg umah dkt kt seremban tuh haa pon tak balik laaiee... bukan apo..den kono bukak poso ngan kawan2 den..ops...slank nogori plak kuar haaa... kate raya and balik kg mode kan...hikss...ari ni cadangnyer nak bukak pose kat Al-Marjan KLCC with my frens yg i pegi makan sakae sushi tuh....amir and naja... amir had made the reservation and need to be there by 7...ok amir!!...ehheeh

cubaan nak jadik professional photographer...nan adoo laa jadinyerr...hiks...

yesterday i went to sanfrancisco steak house dkt KLCC juge.... with my 2 bestfrens..ida and erman... thanks ida..tetibe je thanks kan kat ko kan..(hikss..nape eh??? tak paham takpooo....:b) the food was so-so laa taklaa best sgt ... victoria station better kot... yer laa price pon BETTER sangat laa kan....*pengsan*this ida....my bestfren and also my roomate.....kitorang sehati sejiwa gitu.... (garang kan muke dier?? dier mmmg garang pon...oohohohoh)..larrriikkkk.....owh takleh larik..bilik seblah jer....ngeh...

this is erman...camera dier laa yang i pegang tuh..hok hok....

these are the food yg i ordered:

appertizer : fried clamari...bleh tahan laa..rm8.90

Freh mango ..tapi taste mango nyer nan ado... ntah campor dgn orange kot.... yek....masam...
rm9.50 kot...erk..

Mixed grill...ader chicken, beef, lamb, sosage pon ader, ngan telur (ops..dah lapo..tgh nak abis makan baru ingat nak snappy2 gambo....biasoo la tuh kan...huhu)...rm 43.90 kot..hiks..lupo laiee.....

then mase tunggu food tuh ader laaa this guy makan with his family.. im pretty sure he's a malay and Muslim kan... tapi... wah... buke dgn "TIGER" ko... bulan pose pon tak leh nak PUASE ke minum menatang tuh?? aishh pelik akak tau.... tau la dier kawin ngan MATSALEH kan..but still laa...respect other Muslims yang tgh berbuke niee... eish eish...

nmpk ak gelas tinggi ituh?? eish eish eish...akak ngucap ok.....

anyways...malam ni nak balik seremban ...yeayy!!!..hopefully tak jem laaa highway gamaknyer... kalo jem harus laa nanges nak balik tak sampai2 umah then nangis kene ceramah dgn mak n abah coz balik lmbt...hikssssss.....anakmu ini tegar yer.........:)

salam aidilfitri....:) muah muah...ops..batal pose...hiks...


Wednesday, September 24, 2008

IFTAR with my x-rumies...

Today i went for berbuka with my x-rumies when i was first year.... kak iza and kak ima (wah..bakal jadik mak org nie..congrats!!) and kiren..dulu kitorang rumates..kak iza and kak ima senior kitorang laa me and kiren... best jer sebilik dgn drg nie...love u la kakaks!!

this is kiren and kak iza....u can see kiren in my previous entry on green jacket...:)

kak ima yg tembam (yer laa tgh berisi kan...hiks...) and me....

cubaan menangkap gambar tapi kiren ter'crop..kihkihkih

sumer dah masuk...yeay..!!

it's been a while we havent seen each other.... coz kak iza is currently working at teluk ramunia, Johor...huaaa...jadik org teluk ko kak yer..sangap kannn??? kihkihkhi.... teluk pon teluk laa kan ...asal keje.... so we went to oldtown kopitiam kt melati branch... lame gak dah tak lepak sini...before tuh we all berbuka kat bilik light2 gitu...(light2 pon cam hampir kenyang jer makan..opss..)

then after maghrib prayer baru laa pi makan yg heavy2 pulak.... i ordered nasi lemak special...(nak order nasi lemak rendang dier sbnrnye...tapi kiren salah order!!!!! hik hik takpo laa janji konyang...)then my fav drink honey lemon...sooodapp... then the rest ordered benda same jerk except kak iza jer order laksa...diet katenyeee..hiks.. nak kurus tang mane tah lagik..tatauuuu...then we ordered garlic toast, blueberry mellow (ice-cream) and kaya & butter toast... uwah...banyak tak banyak sangat laa kan kitorang order...kate puase kan.... nah tgk gambar laa...ari ni jiwa ala2 kacau gituh...keje banyak..emotionally unstable...hiks.....

cubaan nak tangkap gambar garlic toast at angle yang cam melazatkan..tapi nan ado jadinyer....

kaya & butter toast...

nasi lemak special...(yg kiren salah order)..ekkekeke...

abg waiter laa jd mangse tukang ngamik gambo kan......hhuhu


owh ader lagik scene bergambor...hihihiks..

tukar tempat semate2 nak bergambar ala2 myspace kan (tangkap gambar sendiri.)..

muke kak iza yang happy nak membayor...time kasih daun keladi...dapat gaji belanja kami lagi...eewwaaahh!!!

tomorrow got viva test..adoi....tensen laa..before raya banyak betul la keje ngan test nyer laa quiz nyer laaa... pas raya.....llaagggiikk banyak..kasik pootooongg mood raya laa dey....

Tuesday, September 23, 2008

IFTAR at JW Marriot...


Ari tuh (dah lame kot..hiks..) me and few close friends of mine went to JWM for berbuka puasa..... wah....if u've made a reservation u have to pay first before 3 o'clock on the day u nak buka puasa tuh...kalo tak...tak dapek laa nak makan kan...hiih... so i with one of my friends pergi laa dulu nak kejar kol 3 tuh kan nak bayor... the price is rm62.10 per pax... tapi kol 3 stuck lagik kat jln sultan ismail..wah...org hotel pon dah calling2 nie......kl kan kalo tak jem tak sah kan.....

time 1st day raya jer eh lengang? taknah la plak lalu kl time 1st day of raya.... back to the story la kay...hiks..suke melilau2 citer tah mane2 kan..hihih..ops... then i had to call the office laa ckp..lambat sket sampai becoz of the traffic jam...sib baik dorang kate dorang bleh hold.. sampai2 jer...stuck kt bukit bintang plak... eeeeee...geram tau kalo stuck kt BB nie...coz... u dah nampak the bulding....if u walk to the building from ur car like 1 min jer sampai.... tapi becoz dah stuck kt traffic jam...aishh mengucap panjang jerrk nampak JWM tuh....slalu kalo nak gi pavillion pon cam tuh gak..tinggal 4-5 langkah jer nak sampai..tapi stuck nak dkt 1/2 jam kat dpn pavi..still tak leh nak msk parking..haishh....mengucap lagik..(wah baguss kan..mengucap je keje i kan..hihihi)

then...after got parking kat pavi...terus berlari2 anak p JWM..eh takder laa lari sgt pon..sempat gi toilet bagai..hiks... after made the payment..teruss pergi ke "rumah kedua" i..hihikk..a.k.a pavillion..tak tau laa naper..tapi sukee bangat laa hang out kat situ..shopping...watch movies...maybe tak ramai org kot... so cam best... tenang jer..... kalo klcc tuh..adoi la kan..ramai takyah cakap.... belom midvalley lagik....huishh...poning palo den....

then both of us pi jalan2 sambil nak tunggu yg the rest datang.. then we decided nak watch movie....uwah....sempat lagik kan...tapi time tuh dak kol 4.30 kot... tapi redah jer kan. ..becoz dah tatau nak wat aper.... so we watched "The Other Boleyn Girl"...aish... boleh tahan laa citer nyer... hiks..just wanted to fill in the free time tuh kan... scarlett johansan jadik baik dalam nie while natalie portman jadik jahat ah dalam nie.... eish tak sangka la plak...royalty British cam tuh keturunannyer.... korang g aa tgk kalo nak tau sejarah cemane dapat Queen Elizabeth 1 tuh...huhuhu.....

unexpectedly the movie abis around 7.05 kot...wah.... sket lagik dah nak masuk bukaa..per lagik...berlari2 anak (ni memang betul lari anak la kan) p JWM..yg the rest dah sampai n dah amik food pon.... we all berdua jer baru terhegeh2 nak ngamik food.. byk sgt choices sampai tatau laa nak amik aper dulu kan... org ramai jerk...mostly org2 kerja la kan..company buat buka..kitorang yg students ni terase cam alien plak kat situ...hikss......pas makan snapshot time la kan....x smpt nak amik gambor food coz...banyak sangat makan..tatau nak tangkap gambar mane satu..boleh??..tapi teh tarik dier is the bommbbb laaa....best bangat.....

me and suraya..one of my close friends in uia...currently she's taking law...aish...cemane la ko jadik lawyer nanti su eh..huuhuhuh...

dah kenyang..tapi tak reti2 nak balik....

sian abg waiter tuh....tgh bz2 kitorang suh gak dier tlg amikkan gambor kitrg...takper la kan for customer satisfaction gitu...hiiks...

wah...pas buke...terus gi pavillion balik...best kan toilet dier?? cermin nyer sgt besarrr puas ati..tayah rebut2 ngan org len nak tgk cermin....hihihiks...