Friday, December 19, 2008

Kena Santau dek Kak Rose...

haaaaa santau katenyeeee....hikss...kak rose ler ni menyantau bloggg org kan......terpakse laaa balas santau dier niee kan..kisss kisss...ihiihihikss..

1. Pernah tak anda jalan sorang2, pastu terserempak dengan couple. Si lelaki asyik pandang2 anda.

:: Pernah jerk....selaluuuuu....tak puas hati agaknyeee???? i comel sangat kahh???hahahahaksss perasan kannn...tapi tuh sumer laki mata keranjang okkk...awek @ bini kat seblahh still mate meroyaannn pandang pempuan lain.....to my bojeng ...sila alert yerkk!! ader yang kene cungkil bijik matee nantiiii.....(wah garangg!)
.
2. Pernah tak orang ingat anda bukan anda yang sepatutnya. (Cth: eh, ko ni dah kahwin kan? Eh, ko ni kerja spital kan? Eh, ko ni belajar lagi kan? Eh, ko ni adik hans Isaac kan? Eh, ko ni yang aku jumpa kat Lombok kan?)

:: Pernah...."eh muke u ni familiar laaa.." .....apakaahh?? lom jadik celebrity lagik niee muke dah familiar (kay sile muntahh sumer...hihihikss..) ontah laa...muke nih mmg muke cop agaknyer...... sebab ramai sangat slalu kuarkan statement gituu..."muka familiar".."pernah nampak".."macam kenal"...baik laki or pempuan.....i ader kembar kah diluar saneee?? ey eyy.... ader gak org cina speaking cina dgn i time i tak bertudung litup lagik laa...dulu2 kalee.....muke cam AMOI agaknyerrr....

3. Pernah tak drive dan sesat. Atau pun jadi co-pilot tapi anda punca kesesatan.

:: aaaaa...slaluu jerr drive sorang2 diri....pastu sesat barat.... then jadik co-pilot pon pernah jugek menyesatkan orang kan.....harkkss....(sesungguhnyer anda dalam kesesatan...sila lah kembali ke pangkal jalan k...tak pon beli GPS.....senang.....

4. Apa cita2 yang orang tak nak buat tapi anda je beria2 nak jadi.

:: nak keje kat starbucks....tapi tak dibagi oleh sumer orangg...hakhakhakhakhak...(cita2 ke tuh??kihkihkhihk)

5. Kalau ada, ceritakan satu dari kisah2 sedih dalam hidup anda. (tak payah cari yang 'paling sedih' sbb aku tahu, korang bukan ingat sangat pun)

:: when i lost my beloved uncle (pakcik).........sangat rapattt dgn dierkk ..darik kecik sampaii laaa ke akhir hayatnyer...aaaaaaaaaa...sediihhhhhhhhhhhhhhhh sangattt...tak tau nak cakap mcm maneeeeee...... miss him soooo muchhhh!!!..(TT)

6. Kalau anda seorang yang pernah nakal dan jahat, cuba ingatkan satu kes yang anda nyesal tak sudah lepas buat kerja tu.

::hurmmmm..sukee buat benda tah haper2 ..sometimes jatuh ke...terluke kee......tapi slalu tak tercedera...coz slalu ORANG LAIN yang tercedera..boleh?? hahahakss..... tak tau napee kan......hihihiihksss...pastuh dah tak wat dah...nanti menyebabkan kematian org lain lakk..sapeee nakkk jawabbbbb??????

7. Apa perkara yang anda suka buat sejak dua menjak ni? Dulu2 pulak, apa hobi2 anda?

:: sejak dua menjak niee...slalu mengadap lappy...blog hopping...blogging..aaaa penganggur cenggini laa agaknye kannnn kejenyer..

:: hobi??? dulu sampai laaaaaaa ni..hobi ku adalah SHOPPING bleh?? ...my bojeng..jgn gigil ehhh.....ahhahahahahaha

8. Apa pesanan penjaga anda yang paling diingat dan selalu membuatkan anda beringat2?

:: Mak pesan... jangan ikut hati...nanti mati...........

9. Apakah ketakutan yang masih menghantui anda?

:: aaaaaaaa....org pecah umahh..sebab dah 2x org masuk umah...tapi nasib baiknyer i takder kt umahhhh....aaaaaaaaaaaaaaaaa.......tatoooootttt...!!!

10. Dah itu je. anda dah makan?

:: laaa tuh jerr??? hak hak hak.....dah makann..masak maggi curry black pepper...seeeedaaappp...( aaaaa malas gilos kan..masak maggi jerk...hak hak hakkkss..)

Kay....time saye nak menyantau oranggg ...sapeeeeeeeeeeee?????

V-sixersssss!!! padan muke korang....jawabbbb tag diana niee!!! tak kireeeeeee!!!!
muauauahahhahaha


1. bojeng
2. Tun (aaaaaa bleh laa bro..hiihihihss)
3. loyai
4. FS
5. lan

12 comments:

lily lotus said...

wallahhh..org klau dh mmg cantik takyah kata perasan2 :P..mmg cantik pun..hehe

E.I.M [echo india mike] ::: 9W2EIM said...

hurm....v6ers kene hukum ek kali ni ye???? hahahaha....mengigil aaa yang bab ukur keluasan lantai tu....tp klu temankan ok je....ari2 pon boleh...heheheheh

Diana-k said...

lily lotus: aaaaaaa...muntah lak org kat sane bace statement akak kang..kihkhih..muaahh kiss kiss sket kt kak lily.....

E.I.M.: eeeeeeee temannn jer?? bleh laa BUAT MASE SKARANG..ngehngehngehngeh

Nad Eusoff said...

kembali mengganas mengetag owang ye kak..uhh tak kena kali ni..baik larikssss siap2

Diana-k said...

nad: aaaaa....ko mangsa seterusnyer yer....ko jangan larikkkss..akak kejoooorrr ko.....

kojah said...

v-sixersss??haha cm penah dgr jerk...cube tgk nie...

http://kojah.blogspot.com/2008/09/bukak-pose-day-20.html

Anonymous said...

Kot ye pun tersilap org, takde la sampai penah terjumpa kat Lombok. Sah2 nak tekel dgn pick-up line camtu.

"Excuse me, but haven't I seen you around Lombok before?"

Itu kalau Indon yang gile cultured la. Mcm James Bond pun ada. :-D

It's me... L@N said...

oo... wa selak selak.. terbaca yang wa dah kena santau.. adeh...

Loyai_Drift aka JoyTT said...

Adoyaii.. kene lagiiii.. huhuhu

adenium said...

ehhh nak jadik barista erk... gi lah... nnt ko jgn lupa kopi free kat akak ko....hehehehe

Umi Mia said...

kehkehkeh....nak keje starbucks ek...apakata anda mulakan dari sekarang...alah drpd tanam anggur tu kan..sila pilih branch Mont' Kiara yer..boleh hari2 akak paw kopi...wah bestnya....

Enny said...

Sister... kite kongsi hobi same la... "SHOPPING".... bile lagi nak menghabiskan duit hubby kan!!! hahahaha....:)